Bijna zover... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van JudithO - WaarBenJij.nu Bijna zover... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van JudithO - WaarBenJij.nu

Bijna zover...

07 Maart 2016 | Nederland, Zwolle

Nog een paar nachtjes slapen, vijf om precies te zijn, dan is het zover!
Bij deze even een herinnering aan deze o zo belangrijke blog.

Ik ben er klaar voor, net als de camera en mijn laptop. Het is de bedoeling om jullie van veel fotomateriaal te gaan voorzien!
Meld je aan voor de mailinglijst (linksonderin), dan krijg je automatisch bericht wanneer er een update geplaatst is.

Zaterdag volgt er meer!

• 07 Maart 2016 - 13:08

Marianne :

Heel veel plezier meid nog een paar dagen aftellen, en je avontuur kan beginnen.
    Geniet ervan want voor je het weet zit je weer thuis

• 07 Maart 2016 - 14:07

Thirzie:

Jeeeeej, aangemeld! Benieuwd naar wat je allemaal met ons gaat delen :)

• 10 Maart 2016 - 16:38

Gerda En Herman Eisen (oma En Opa):

Lieve Judith,
    Heel fijn dat wij jouw belevenissen vanaf a.s. zaterdag kunnen volgen. We wensen je een goede en voorspoedige reis en een warme ontvangst in Canada. De eerste dagen na je jetlag eerst even rond snuffelen, zodat je je een beetje kunt orienteren voordat de echte stage begint.
    Knuffels en D.V. tot ziens.